نیلافان

پورتال تفریحی نیلافان:هرروزبامطالب ناب وجدید در موضوعات مورد علاقه ی شما

نیلافان

پورتال تفریحی نیلافان:هرروزبامطالب ناب وجدید در موضوعات مورد علاقه ی شما

نیلافان
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شروع فصل دوم شب کوک درسال ۹۶

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

  زمان  شروع شدن سری جدید شب کوک


  

 به گزارش پورتال تفریحی نیلا فان
فریدون آسرایی در مصاحبه با خبرگزاری «میزان» :
🔸مهم‌ترین برنامه‌ی موسیقی تلویزیون در بلاتکلیفی است!

فریدون آسرایی خواننده‌ی موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرنگارگروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در آخرین صحبتی که با تهیه کننده‌ی برنامه «شب کوک» داشتم ، در خصوص تولید فصل جدید این برنامه موضوع امیدوار کننده‌‌ای نشنیدم و سرنوشت این برنامه به صورت قطعی مشخص نیست!

وی ادامه داد: تصور می‌کنم وضعیت تولید برنامه‌های مربوط به آثار نمایشی از جمله برنامه‌های سینمایی بهتر از وضعیت تولید برنامه‌های ویژه‌ی موسیقی است.

خواننده آلبوم «عشق یعنی» تصریح کرد: در شرایط کنونی خواننده‌های بسیاری را داریم که آثاری را ویژه شهدا می‌خوانند همانگونه که من قطعه‌ی «بوی سیب» را برای تمامی شهدای دفاع مقدس و فداکار کشورم خوانده‌ام، از این رو تصور می‌کنم بهتر است در زمینه تولید برنامه‌های موسیقایی نگاه وسیع‌تری صورت بگیرد و از ظرفیت‌ها و توانایی‌های هنرمندان این عرصه بهره گرفته شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: موسیقی پاپ ظرفیت‌های بسیاری دارد و امکان استفاده از آن در زمینه‌های مختلف وجود دارد. «شب کوک» یکی از پربیینده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود و زمینه‌ای مناسب را جهت بروز استعداد‌های جوان در عرصه موسیقی فراهم کرد.

آسرایی یادآور شد: معرفی جوانان خلاق و با استعداد در عرصه‌ی موسیقی به ویژه موسیقی پاپ در برنامه «شب کوک» اتفاقی در خور توجه بود که مدتی است با تولید نشدن این برنامه شاهد ادامه‌ی این روند نیستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین تفاوت‌های برنامه «شب کوک» با سایر برنامه‌های پربیننده در این بود که بسیاری از افراد در منزل درباره‌ی این برنامه بحث می‌کردند و به بیان اختلاف سلیقه‌های خود می‌پرداختند و این بحث‌ها همه‌ی افراد را به این برنامه‌ی تلویزیونی علاقمند کرده بود که این اتفاق جای خوشحالی داشت.

این خواننده‌ی موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مانند «شب کوک» شرایط لازم را برای جوان‌هایی که از امکان مالی لازم برای خواننده شدن بهره‌مند نبودند را فراهم می‌کرد تا پس از حضور در این برنامه بتوانند به شکل حرفه‌ای‌تری در عرصه‌ی موسیقی فعالیت کنند.


 

  • امیرعلی آریان

اهنگ

فریدون اسرایی

موسیقی

نظرات  (۱)

  • میلاد دیلمی زاده
  • http://mdz-music.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ